onsdag 6 maj 2009

Götlaborg!

Gossen och jag tog solen med oss till Västkusten och här är luften så klar och människorna så goa att jag inte har lust att jobba alls. Jag vill inte heller inse att jag har några helt överflödiga kilon att skala bort, något som gjort sig pinsamt påmint de senaste dagarna (hello familjens fotoalbum!).
Så det kan råda bloggstiltje här ett tag medan jag dricker vetegrässhots och äter ljummet råris.

Eller så beror det på att jag är bakis efter att ha återupplevt stadens härliga musikliv.

5 kommentarer:

Eva sa...

Ska du inte äta lite glass också? De har ju go glass där i Götlaborg och du har väl dessutom känningar i glassbranschen om jag inte minns fel? :-)

Hedda sa...

Just det, det kan bli lite glass även om glassläktingen är hemma med nykläckt piggelin.

Typiskt att det nu är jämngrått, duggregnigt och snålblåsigt. Allt är som det brukar här nere, med andra ord.

Anonym sa...

Enjoy! Skulle gjerne kost meg med litt raris og wheatgrass selv.. her jeg sitter med min voksende mage. Det far nok vente til neste ar. Imidlertid skal jeg kose meg med en voksende mengde arbeid..

Hedda sa...

Kära NYC-norska, hoppas att din mage mår bra! Jag har min onda hals att skylla på för att inte kunna träna, men snart är det verkligen dags för mig. Synd bara att jag är så svag för allt det goda (och det inkluderar inte vetegräs).

Anonym sa...

Takk, den har det fint! Har kun gatt opp 1 kg sa langt (i uke 20), forrige graviditet hadde jeg gatt opp 9 kg ved dette tidspunktet.. Men sa startet jeg med 5 kg ekstra i denne andre runden. Haper virkelig a komme tilbake til utgangspunktet etter baby nr 2 kommer. Selv om det nok blir enda mindre sjanse for wheatgrass og raris da.. jaja, det finns alltids kirurgiske mommy makeovers! ;-)