onsdag 20 maj 2009

Baby C aka Björn. Eller är det Benny?

Jomen jag har ju haft lite annat för mig än att blogga. Men jag är här. Ett litet tag till, imorgon lämnar jag far och son och drar till London. Oh yeah.

Men först måste jag undra om vi är synnerligen oengagerade föräldrar. Vi får pdf:er med fina blommor och uppmaningar om att samla in pengar till pedagogerna. Alltså, det är pdf:andet, inte pengarna jag invänder emot. Från dagis får vi ett informationsblad om vårfest för barn och personal. Temat är ABBA och barnen ska komma med passande kläder till partajet. Utklädnad för en 1,5-åring som fortfarande visar sig offentligt i plyschbyxor?

Har någon en paljettprydd satinoverall i stl 86 eller ett par platåpjuck i stl 23 att låna ut är jag mycket tacksam.


Gärna något i stil med det Björn till höger har på sig. Färg egalt.

2 kommentarer:

k sa...

Hahaha! Åtminstone är det ju inte (eller måste inte vara) könsstereotypt som ett prins- och prinsesstema eller liknande. Undrar vem som ligger bakom den briljanta idén?

Unknown sa...

Ha ha ha. Det var det roligaste jag läst på länge! Kram