söndag 20 december 2009

Jamen här händer ju ingenting

Det är inte bara mannen som påpekar det. Det är familj, vänner och trogna, icke-besläktade bloggläsare också.

Alltså, det händer så mycket att jag inte hinner skriva. Jag kommer på mig själv med att formulera fyndiga små inlägg i huvudet när jag duschar, står i kön på Ica eller borde sova.

Annars har livet sin gilla gång. C har haft krupp, jag har fått vabba med resultat att några dagars noggrant planerat hårt arbete och julklappsshopping gått om intet.

Och så har jag fått låna en finfin Nokia N97 Mini som man kan mobilblogga ifrån, så nu ska det uppdateras vid alla möjliga tillfällen minsann (om bara Tele 2 kan förse mig med uppkoppling).

Fast det kommer även fortsättningsvis att ske få inlägg från duschen.

2 kommentarer:

Alison sa...

Så ... när är det dags för nummer två? ;)

Vera sa...

??? :-)