tisdag 18 maj 2010

En dryg vecka kvar...

Nä, inte för bebisens ankomst, det är tre veckor dit. Jag syftar förstås till premiären av SATC II. Klart jag kommer att se den, även om jag vet att jag kan bli besviken. Vad ska de i Abu Dhabi att göra när de har världens bästa stad till sitt förfogande? Vad betalade UAE:S turistbyrå för kalaset, förresten? Ah, cynikern i mig kämpar mot romantikern. Vi får se vem som vinner.

Nedan följer hela nio klipp som någon "läckt" (det är inte bara klipp, det är praktiskt taget en hel film!) Kolla in dem på egen risk, viss spoileralert kan förekomma, även om vi inte vet vad som händer...

//tyvärr är videon borttagen. ja, tyvärr och tyvärr, borta är den iaf//

2 kommentarer:

E sa...

jag blundar för spoilers :)

(men kommer säkert inte hinna gå på bio heller nu när jag tänker efter...)

blondie sa...

Är så sugen på att se den...Fast det blir nog att se den hemma istället.