tisdag 10 juni 2008

Baby: priceless

För ett år sedan stod det ungefär så här på min kreditkortsräkning:
Lux
Mammornas secondhand
Ladurée
Petit Bateau
H&M
Lindex
Apoteket

Och för två år sedan:
Mälarpaviljongen
Riche
Mälarpaviljongen
Systembolaget
Ladurée
Chantal Thomass
Colette
Kungsholmen
Oddbins
Sturehof
Operabaren
NK
Nathalie Schuterman
Riche
Anglais
Bistro Jarl

Nu står det:
Pippilotta
Apoteket
Tummelisa
Små grodorna
Ladurée
Petit Bateau
Baby Gap
Storken
Apoteket
Mamas & Papas
Fresh Milk
Babyland

6 kommentarer:

Anonym sa...

Och Vildänglar har vip-kväll ikväll. Det skulle väl passa bra på din kreditkorts-slip? :-)

18.30 - inga barn.

Kram!

Unknown sa...

Småskrattar som vanligt av din blogg. :-) Allt bra vännen? Skönt att höra att det gick bra med Paris, även om du längtade lite.. Blir det något av med den där rosén någon dag (kväll) då? :-) Kram

Hedda sa...

Vera, som tur är (?) ska jag bort på kalas ikväll.

Linda, tack! Roligt att kunna roa lite. Ses gärna, men efter den 23. Är du kvar i stan då?

Kram!

Karin sa...

När jag hade mitt sabbatsår och extraknäckte som nanny, hade jag stammispris både på barnvagnscafét och på riche. Den kombinationen kommer jag nog inte få till igen!

Hedda sa...

Hahaha, underbart! Den kombinationen är svårslagen. Attans att jag inte prickade in ditt sabbatsår - hade gärna haft lite hjälp med baby C!

Bendel sa...

Din lista är bra mycket roligare än min (förutom de tre sista veckorna kanske). Konstaterar dock att vi säkert stått bakom varandra i kön på Mälarpaviljongen någon gång.