tisdag 3 mars 2009

Pressmöte kontra parklek

Idag var det glammigt pressmöte 25 våningar upp på Söder. Istället hängde jag och baby C i Tessinparken där han stampade i vattenpölar, pratade om "kaka" hela tiden medan jag bet ihop och försökte att inte få slask- och lerpanik. Och så fick jag två sms från två av mina bästa vänner som båda fått små efterlängtade bebisar idag!

Jag kände att jag faktiskt klarade mig rätt bra utan solpuder, gåsleversnittar och svindelutsikt. Fast lite blöt om fötterna var jag allt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du inga Hunter eller möjligtvis Ilse Jacobsen? :-)

Ses!!

Hedda sa...

Hello!

Jag har Tretorn (jäjä, så otrendigt), fast jag hann inte hem och byta om. Kanske ska stuva ett par i vagnen, när jag tänker på det.

Blondie sa...

Life goes on...Det finns massor av tid att äta gåsleversnittar framöver (då ekologiska för att spara de stackars gässens halsar).

Och till och med undertecknad som helst inte går ut utan ett par 10 cm höga klackar har börjat förlika mig med tanken på gummistövlar. Det finns ju de med klackar ;-) och med matchande regnkappa kan man bli relativt chic, ok kanske inte "glammigt pressmöte"-chic men iaf chic citymorsa...