onsdag 3 december 2008

Och mest av allt önskar jag mig...

Jag är en usel bloggare. Däremot är jag en bra mamma, en relativt produktiv yrkesmänniska och en hejare på att packa upp lådor.

Baby C sover som en stock i sitt nya rum. Igår morse vaknade han 08.45 och imorse 07.30. Jag gick förbi hans rum och hörde en liten späd stämma som ropade "mamma, mamma". Då smälte mitt redan blödiga mammahjärta ytterligare.

Mer om flyttandet imorgon, nu ska det skrivas. Och shoppas. Än så länge inskränker sig mina julklappsinköp till mig själv.

Jag vet ju vad jag vill ha. Tror jag.


En till mamma... Och en till till mamma! Ringar från Sophie by Sophie.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm, me like...

Man kanske skulle ge sig själv en liten liten julklapp ;-)

Jag har ju inte handlat ett enda smycke sedan jag köpte mig mina pushpresenter.

Hedda sa...

Visst är de fina! Särskilt den till vänster. Tyvärr är den lite lika plånboksvänlig som vissa Lauritzprylar.

Klart man ska ge sig själv en julklapp! Jag kan hålla tyst om innehållet och rimma behöver man ju inte om man inte vill.

Anonym sa...

Har tappat det där med att shoppa till mig själv helt! Gaaaaaah!
Istället är jag fast i julkalenders-träsket. Och då menar jag inte på tv.

PS. Det är klart nu. :-) :-) :-)

Hedda sa...

Vera, nu ska du se till att ge dig själv en toppenklapp - det har du minsann förtjänat!

Kram å grattis!