måndag 10 november 2008

Meatless Mondays

Numera har jag och mannen infört köttfria måndagar. Därför passar jag på att bjuda på mina favoritfiskar för tillfället.

1. Sempers ekologiska och närproducerade laxlasagne. Baby C:s höjdare den här månaden, hälsar han.


2. Giuseppe Zanottis fiskbensskor som Samantha hade i sushiscenen i SATC-filmen. Finns på Net-a-porter för den som har lust. Eller råd. Helst både och.



3. Chuck Bass. En bass är ju en fisk och tillhör släktet Centrarchidae. Eller möjligtvis Serranidae. Vem bryr sig?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, verkar vara mer tema Chuck Bass denna vecka... Men, jag klagar inte!

Kram!

Alison sa...

Men hallå, det där sista är ju mer kött än fisk. Lammkött alltså.

Winnie The Pooh sa...

LOL!

Hedda sa...

Vera, jamen det är ju först nu jag upptäckt hur god (eller dålig) bass är...

Ali, jamen du har ju rätt! Tur att GG går på söndagar.