söndag 9 november 2008

Skvallertösen på sommarbete

Min nya måste se-serie är Gossip Girl. Kläderna! Miljöerna! Smyckena! Hårbanden! Ah, det ljuva, giftiga livet på Upper East Side.

I kvällens avsnitt hade de unga vackra förflyttar sig till East Hamptons. Bland de söta små butikerna promenerade Serena och Blair stilfullt i vippande sommarklänningar och chica sandaler.



Det var fjärran från när jag, mannen och baby C var på besök i mars. Vi sprang mellan Ralph Lauren och J Crew i hällregn och kunde knappt se längre än ett par meter. Det blåste så att baby C svajade i babybjörnen.

Men glamouren trängde trots allt in tillsammans med vätan. Jag ser fram emot en mer stylish återkomst nästa sommar. Och ett besök på lilla Tiffanybutiken.

XOXO

4 kommentarer:

ullemon sa...

Me loves Gossip Girl! Och du, det blir bara bättre och bättre.. just wait and see :D

Hedda sa...

Men ååååh, jag får visst ta och tala med min digitala sugar daddy då. Och jag börjar falla för Chuck. Suck.

Anonym sa...

Jag med! "I am Chuck Bass." Berätta inte för nån! ;-)

Och tack för senast. Vad ska vi se för hotness nästa gång??

Kram!

Frida sa...

Jag håller med, GG är bästa serien, och söndagens avsnitt var ju ljuvligt. Och vem kunde tro att Chuck Bass var en sån... älskling!