tisdag 17 februari 2009

Förlåt, kära lunchdejt

Jag har ett litet dilemma. Jag har bokat en lunch imorgon, men någonstans har det klickat för jag vet inte med vem. Stress, den där amningshjärnan, stress, brist på bra kalender, stress - något har gjort att jag tappat bort både plats och person. Jag har gått igenom den senaste månadens mail, men hittar ingenting.

Så om du läser det här innan kl 12 imorgon kan du väl berätta var vi ska ses? Och om du läser det här senare så är jag hemskt ledsen över att vi inte träffades.

Maila mig en bokning, så försöker vi på nytt.
Och givetvis bjuder jag på lunchen. Om du vill kan du få ett glas vin till.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att det inte var jag... :-)

Men vi måste förresten boka in nåt!

Kram!

Anonym sa...

Hej H
Det kan inte vara så att du prelbokat vår lunch på onsdagen och sen glömt bort att ta bort den då jag inte kunde förrän på fredagen?

Anonym sa...

om det är jag så minns jag inte heller. kraaaaaaaaaaam!

Hedda sa...

Karin, absolut! Vi mailas och bestämmer lunch - kanske nästa vecka eller sportlovas det då?

Blondie, det är nog precis så det är. Det hoppas jag iaf, för ingen har hört av sig...

Vera, haha, det är ju den enklaste lösningen.

Kram på er!

Apan sa...

Hej Heddis!

Kan det varit så att du skrivit upp att du skulle ringa någon för att boka lunchdejt? När pratade vi? Hursomhaver så lunchar jag gärna med dig. Vad sägs om tisdag?

Winnie The Pooh sa...

Jag är väldigt frestad att skriva att det var mig du skulle träffa, men så stressad är du nog inte så du går på den...
Hoppas det löste sig!

Anonym sa...

Själv skrev jag in "Lunch Anna B" för ett tag sen, dvs med mig själv... Men vem jag skulle träffa vet jag fortfarande inte... det kanske var dig? :)