söndag 1 februari 2009

Kräkfri i Frankfurt

Sitter och tittar ut över blagra (hjälp, inget a med cirkel ovanpa)berg och gragra byggnader. Har vandrat hundratals mil pa effektiva tyska rullband och sett roliga saker och hemska saker pa mässa. En intervju till sa far jag aka hem.

Kan man skylla pa amningshjärna atta manader efter man slutat amma? Glömde passet och blev sa stressad av det att jag glömde mina nya fina handskar. Det gar att komma lämna Sverige med endast körkort, ska bli spännande att se om det gar att lämna Tyskland.

Annars blir det väldigt jobbigt plötsligt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kommer hem säkert och väl.
Hoppas att du INTE får kräksjukan.
Vi hörs! Kram Christina K.

Septemberflikka sa...

Man får definitivt skylla på amningshjärna fortfarande. Jag kommer göra det resten av livet ;-)
Hoppas att du kom hem ordenligt.
kram

Anonym sa...

Nja kanske inte amningshjärna men definitivt småbarnsförälderstress som enligt min åsikt är MYCKET värre...

Happy homecoming!

Anonym sa...

I värsta fall får väl maken ta baby c på armen, korsa gränsen och möta dig med passet. Jag skulle gräma mig mer över de försvunna handskarna ;-)

(Kan tillägga att jag klarade mig förskräckande väl utan pass vid resa till/från Tyskland, Frankrike och Luxemburg i somras. Med bil och tåg.)

Anonym sa...

... jag har förvisso även lyckats med konststycket att landa på Arlanda och komma in i vårt förlovade land utan att passera passkontroll, så jag är kanske ett unikum ...