tisdag 3 februari 2009

Jag är inte bara mamma...

... jag är bloggare också. Och numera bloggar jag mot betalning. Eftersom jag är lite hemlig av mig här (kanske helt i onödan, jag är ju inte Greta Garbo direkt) vill jag inte skriva ut det här. Men till de av er som vet vilket publikation jag skriver mest i och vad jag skriver om kan ju spana in bloggutbudet på den anrika tidningens hemsida. Strunt i rätt fult format, trist typsnitt och gräslig bylinebild.

Och ni andra som bara måste veta det kan maila mig på mamavaganza[snabela]gmail[punkt]com.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Snart ringer de från Let's Dance också.

Anonym sa...

Får gratulera! Och vilken bra bild på dig! Du ser som vanligt ypperligt elegant ut, båda IRL och på bild.

Anonym sa...

Grattis! Och jag håller med blondie, snygg bild såklart. (Du ser lite xyz-ig ut (xyz=namnet på tidningen), det kanske inträffar automatiskt när man kliver över tröskeln där? :-)

Anonym sa...

Har också hittat din blogg, tre st redan skrivna om jag fattade rätt. En fråga bara! Är de inte lite väl korta?? Eller så kanske tidningen vill ha det? Men, en annan som läser mkt bloggar i andra tidningar uppfattar dina som ganska trista med anledningen av antalet rader...Men, så kanske cheferna vill ha det!
Kram Sara

Hedda sa...

Anna B, hehe, någonstans drar jag gränsen och det är där. Eller kanske vid Bingolotta. Anna Maria Corazza Bildt, vad tänkte du på?

Blondie, tack! Fast jag ska nog ta om det.

Eva, precis looken jag var ute efter ;-). Lite intellektuellt rojalistisk med konservativa, men smygliberala tankar. Typ.


Sara, vad trist att du tycker det. Nu tillhör ju jag dem som anser att less is more -i allt utom diamanter och choklad, ungefär. Ett bra inlägg ska inte vara beroende av antal ord.

Fast en annan (och betydligt krassare) anledning till att jag skriver relativt kort är min rätt modesta ersättning. Min tid är pengar.

Anonym sa...

Du är bara bäst, kära du.