torsdag 3 april 2008

Och så ska jag deklarera framför Navy CIS

Jaha, här sitter man en torsdagskväll när maken är och guldäggar. Själv ska jag skriva en artikel, som skulle ha varit färdig för fyra dagar sedan. På bästa förträngningsmanér gör jag nu allt annat än att artikelförfatta. Jag städar ur lådor, beställer foton föreställande Baby C på nätet och mailar gamla bekanta. Samt glor på dålig tv. Om det inte vore så att ungen låg och sov i sovrummet hade jag nog rumsterat om lite i garderoben.

Så här pysslig har jag inte varit sedan jag pluggade. Då, när tunga tentor hägrade, sorterade jag kryddorna i alfabetisk ordning, totade ihop egna julkort och gjorde hushållspappershållare.

Sedan gick det som det gick med nationalekonomin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrattar ihjäl mig! Jag tror vi lider av samma åkomma. Men, jag sitter i alla fall här vid datorn, klockan sju på morgonen. Och surfar.

Hoppas att lille C haft den goda smaken att sova i natt.

Hedda sa...

Ha, visst är det bra att de där astrista sakerna blir gjorda till slut?
C sov rätt bra. Tur det!