fredag 18 april 2008

Tittut!

Igår lyckades jag utan att snubbla gå scenen fram utan att snubbla och dela ut priser utan att staka mig inför 450 personer. Baby C var i säkert förvar hos mormor, mina behag var i något mindre säkert förvar i icke-amingsbehå under en svart Miu Miu-klänning i siden (tack, mannen!). För säkerhets skull hade jag amningskupor och det föranledde en helt ny fobi. Jag var inte längre rädd för att snubbla i silvrigt högklackat. Snarare var jag rädd för att jag – och de 450 personerna simultant – skulle upptäcka att ett vitt bomullsinlägg migrerat och lekte tittut i strålkastarljuset.

Som tur var syntes inget annnat än de Perelli-liknande brösten som växte, om än ej i direktsändning.

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

*kikar förbi en sväng* ;)

http://www.bimboboy.com/blogg