söndag 26 oktober 2008

Min push present

Mannen har högtidligt meddelat att på grund av det rådande ekonomiska läget och i solidaritet med investment bankers världen över (ok, det där sista hittade jag på) så blir det ingen push present. Åtminstone inte just nu.

När jag försökte påpeka att det ju var en helt osjälvisk handling att snabba på nästa högkonjunktur genom att shoppa lite bling insåg jag att det är mer en privat angelägenhet. Vi har ny lägenhet, till exempel, som är betydligt dyrare än vår nuvarande.

Och jag har ju faktiskt fått lön för mödan redan. Så här ser den ut:

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötnos!

Septemberflikka sa...

Godingen! Ja, det är ju inte en dålig lön för mödan direkt.
Hoppas vi ses snart med kids. Det var länge sen jag såg C nu IRL.
kram
Petra

Hedda sa...

Tackar! Han är en liten godbit!

Hedda sa...

Petra, ja det är verkligen dags att ses! Innan de kommer i målbrotten, liksom...

Kram!

Anonym sa...

Men jisses vad stor han är! Jag tror bestämt att vi ses för sällan :-D

Anonym sa...

Men ah! Han er til a spise opp, godingen! Sa stor allerede!

Hedda sa...

Jäpp, han växer så det knakar. Om än mest på bredden.
Det är dags att ses, Eva A. Kommer du någonsin in till bebyggelsen?

Anonym sa...

Så söt han är! Vill du skriva äktenskapskontrakt? Hon är lite yngre, inte så mycket hår och rejäla kinder - och en massa skoj. :-)

Hedda sa...

big sis, han är visserligen bortlovad, men hans fästmö har inte visat så stort intresse än. Så jag tycker att vi håller kontakten...

fru winther sa...

Så nydelig han er! Om jeg får en datter (eller sønn, alt ettersom baby C`s legning) melder jeg meg på i ekteskapsracet.... :-D

Anonym sa...

Visst kommer jag in till bebyggelsen :-)

Anonym sa...

Vad söt han är!

Såg din kommentar, de där lådorna fanns för tillfället i turkost, svart och rosa, jag har för mig att de skulle funnits i vitt också men jag kanske minns fel. Fanns även blåa plastlådor man kunde ha. Men de här i tyg var väldigt smidiga.

Hedda sa...

koldfru, skicka foto och resumé bara, så sätter vi upp din avkomma på listan ;-).

Eva, jag mailar dig!

mölnbobon, tack! Åh, tyg lät bättre än plast!