tisdag 28 oktober 2008

Nyp/tuck

Jodå, ett mummy tuck sker i sin mest extrema form i direkt anslutning till kejsarsnitt (planerat, of course, dear).
Vanligast är dock att vänta lite. Typ en vecka max, som Heidi Klum, som svassade fram i bikini på Victorias Secrets stora visning bara sju veckor efter förlossningen. Har man ett kontrakt som säger att ens kropp inte får förändras, no matter what, då håller man det. Särskilt som kontraktet är värt 2,5 miljoner dollar. Bananas.


Min teutoniska tvilling. Not.

Igår låg jag på rygg och blottade magen när jag busade med baby C. Han tycker att det är mycket spännande att peta i saker och ting (typ sin egen näsborre) och upptäckte min navel. Förtjust körde han fingret mitt i mitt dallrande mellangärde. Om och om igen. Sedan NÖP han mig i magen. Ett rejält grabbtag fick han. Slutligen försökte den lille marodören bita mig i en valk.

Dr Troy, har du tid på torsdag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe, och inte blir det bättre efter tvåan och ett år med kaffe och godis för att stå på benen.
Friskis, allt är förlåtet.

Hedda sa...

Gaaaah, blir det värre? Nåja, stretchjeans med hög midja är lösningen på det mesta.

Anonym sa...

Som sagt, skal legge inn bestilling pa mummy tuck etter fremtidig nr 2 kommer til verden - men ikke for jeg er ferdig med ammingen. Avvikler ammingen for nr 1 na og det setter spor. Grr. Treningen har ingen synlig effekt, her ma det sterkere midler til.