måndag 13 oktober 2008

Någon mer än jag....

...som är lite sugen på Daniel Craig, jag menar Quantum of Solace?
Jag har ingen aning om vad filmen handlar om. Jag vet inte ens vad titeln betyder. Jag bryr mig inte - är det två timmar menlös action med en brunstig brittisk blond bad boy som till och med blöder snyggt, count me in.

Tyvärr blir jag ju inte bjuden på så många tjusiga premiärer längre. Och knappt några pressvisningar i ottan.

Är det någon som vill hosta upp en hundring och busvissla åt Bond med mig?


Är det en pistol i handen eller är du bara glad att se mig?

Bild lånad från ign.com

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan väl inte heller säga att jag blir bjuden på så många flådiga premiärer ;-).

Jag kan absolut tänka mig att busvissla lite med dig. Ett par timmar ögongodis kan väl inte skada?

Kram
P

Anonym sa...

Jag vill oxå busvissla!

Och kan tipsa om att Bond duschar i TombRaider 1:an. Också en väldigt djup och välgjord film.

Kram V.

Septemberflikka sa...

Jag kan tänka mig att se Daniel Craigs bringa ett par timmar. Ehhmm....menar förstås en välgjord actionrulle med bra handling...
kram

Hedda sa...

Åh, vad roligt! Det låter som det blir en mammafilmsdate! Vi kollar datum. Och åh, så populära vi blir när vi sitter i rad och ylar ;-).

Kram!

Anonym sa...

Kanske en fredag så man kan dricka lite viiiiiiiiin?

Hedda sa...

Jaaaaaaa!

Anonym sa...

Det är så fint med väninnor som ställer upp. ;-)

Septemberflikka sa...

Jag är på! När? :-)

Hedda sa...

Vera, en sådan uppoffring. Suck.
September, om jag inte missminner mig har den premiär den 31 okt. Kanske lite svårt att få biljetter då, men den 7?

Anonym sa...

Viiiin och Bond blir den perfekta kombinationen. Den 7:e låter bra för mig.

Anonym sa...

7:e låter toppen. Måste kolla hemma bara. :-) Och kolla att jag kan sova hos svärmor. Dvs utan bebis som muta. :-D