fredag 17 oktober 2008

You do the math, silly

4 timmars sömn
1 tanig kokt korv
3 artiklar som ska vara klara på måndag
1 begravning
2 glas champagne som hyllning till avliden väninna
1 vild och glad bebis
= mycket skratt och mycket tårar omvartannat

Dessutom har jag lyssnat på Eve Cassidys vackra sång "I know you by heart" som sjöngs på begravningen. Vilket öga är torrt till följande:

You left in Autumn
The leaves were turning
I walked down roads of orange and gold.
I saw your sweet smile
I heard your laughter
You're still here beside me every day.

'Cause I know you by heart

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du faar en klem i fra Boston!

Bendel sa...

Huh. Kram!

Anonym sa...

Kram, V.

Anonym sa...

huh vad mycket känslor på en gång!kram!

Anonym sa...

beklagar sorgen!
kramar
/L-J

Hedda sa...

Tack för kramar och klemmar!
Det är ju så psykiskt påfrestande med begravningar och det i kombination med allt annat gjorde att jag fick frossa och bäddade ner mig i fåtöljen.
Det känns bättre idag.

Och jag säger bara en sak - kolla brösten! Jag har alltid tänkt att det där, det gör jag när jag fyllt fyrtio. Jag har insett att det är hög tid att göra det nu.

Septemberflikka sa...

Jag beklagar sorgen. massa kramar