onsdag 28 januari 2009

Lite Gud till gröten, kanske?

Jag och junior tänkte spåttifaja lite så här på namnnsdagen. Igår sökte vi på Pippi och fick upp Absolute kids svenska klassiker eller vad det nu hette. När vi sökte på Absolute kids idag får vi bara upp - håll i er - Absolute Modern Worship for Kids 1-4.
Vid närmare titt är alla Absoluteskivorna en hyllning till Gud. Inte för att det är något fel med kristna anglosaxiska hyllningar, men vi ville verkligen höra Sjörövarfabbe.

Nähä, vi får väl återgå till det vi höll på med förut, nämligen att kila in pappas kundkort under kylskåpet.

Åh, vad det är stimulerande och kul att vara hemma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja, visst är det.
/L-J

E sa...

sök på "barn på nytt" (albumet heter så) på Spotify så hittar du en del mysiga barnlåtar :)

Hedda sa...

Hehe, jag var ironisk, söta L-J, men vet inte om du är det.

Agenten, jag vet, jag hittade den och vi mös lite i soffan till Mors lilla lathund och de andra låtarna. Underbart!

Anonym sa...

Jag hade lagat 2 luncher (båda på golvet), lagat Miiimmiiii (en tjej i plast) typ 88 ggr, packat upp flyttkartonger utan att grejjorna hamnat ens i rätt rum utan flödat fritt runt, sjungit imse vimse pust och varje gång jag var på toa var det ngn som spolade innan jag klivit upp. Jag var inte i min bästa form.

Men nu har jag monterat upp ett String skrivbord jättehögt upp på väggen och känner mig som en segrare. Länge leve stå-skrivbord. Jag är onåbar!

Hörs!/L-J