söndag 4 januari 2009

Önskelista i efterhand, liksom

Jag har blivit utmanad av en hel drös härliga mammor. Sist in, först ut, helt enkelt. Så Ali, här är min julklappslista – sådär en månad försent. Och i efterhand kan jag säga jag fått att hälften av alla hårda och mjuka klappar. De andra får jag försöka fixa fram i år, liksom de viktiga klapparna.

Tre hårda klappar:
1) Cold, hard cash till mellandagsrean i London
2) Sjuanstolar i teak till köksbordet
3) Diamantörhängen i cool vintagestil från Sophie by Sophie. Stor risk att jag (bara måste) köpa dem själv

Tre mjuka klappar:
1) En bambubadrock från Alice & Sens
2) Lite nytt underfint
3) Ett överkast till sängen, gärna i quiltat siden

Tre viktiga klappar:
1) En dagisplats
2) Att alla nära och kära får kärlek, hälsa och harmoni
3) Att min lilla systerbebis kommer till världen på allra bästa vis

Inga kommentarer: