måndag 14 januari 2008

American Ajdå

På väg till möte med man och son sprang jag igår förbi American Apparel och slet åt mig lite snygga trikåplagg. Som gravid älskade jag deras Interlock pencil skirt, vilken jag köpte i Paris i våras. Nu blev det en svart likadan – och jag hoppas att slippa stretcha den i samma utsträckning (höhö) som den förra. Dessutom köpte jag en snygg omlottopp till - ja, egentligen en klänning om man är 18 år och har ben upp till armhålorna.


Kjol minus mage

Jag hann inte prova, så jag frågade om det var öppet köp, men fick till svar att det bara var bytesrätt i 30 dagar. Nåväl, skulle det inte passa så är sannolikheten stor att jag hittar något annat där.

Väl hemma provade jag kläderna. Med Calle i famnen. Vips hade han överrakningskräkts ned både topp och kjol.

Jag tror inte att bytesrätt är aktuellt heller.

3 kommentarer:

Lena sa...

m du kan maskera kräket kanske? ;)

Anonym sa...

Antagligen inte... Jag fick inte lämna tillbaka en tröja en gång, för att den luktade (svagt) av parfym.

Hoppas att kläderna passade! :)

Hedda sa...

Som tur var passade kläderna - mycket stretch! ;-)