onsdag 30 januari 2008

Men han är inte din pappa, lilla hjärtat

Idag lyckades jag på något märkligt vis passera Nathalie Schuterman. Två gånger. Hm.
Eftersom den 70%-iga rean hade pågått i flera dagar trodde jag att det skulle vara helt utplockat – och alltså helt plånbokssäkert att gå in.
Det var det inte.
Det bidde Marc Jacobs till både mor och son. Ett par skor till mig och urgullig pyjamas till baby C med texten ”Marc who?”.

Risken finns att han kan säga Marc innan han säger mamma…


Ett par såna här fast svarta bor nu i garderoben

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fegis! ;-) Glömde du att nämna skorna?

Kram V.

Hedda sa...

Haha, nix, jag passerade ju två gånger. Skorna hittade jag vid halv sex-tiden. Hittade en klänning också, men den hade jag inte råd med (den heller).

Kram!

Anonym sa...

tihi, jeg gjorde samme 'feil' og kom ut med en kjempefin marni-jakke som er perfekt til vår og høst. (Jeg har iofs ingen andre jakker som har plass til mine to matstasjoner...) Jippi!

Hedda sa...

anonym, well done! Vilken färg?
Jag stod och fingrade på en Miu-Miu-klänning som mina matstationer fick plats i...

Anonym sa...

Vilka fynd! *Avundsjuk*!!!!

/Gräsänka-med-tre-barn-och-mannen-är-i-Schweiz.

Alison sa...

Nejnejnej inte skriva sånt när mitt shoppingförbud hävs den 1 feb. *håller för ögonen*

Blondie sa...

Niiiiiiiice! Blir det premiär ikväll?

Anonym sa...

marni jakken er en slags mørk grå/indigo farget sak med åpen nakke/hals og store jakkeslag som kan kneppes på tre ulike måter. Den er så fiiiiiiiiiiiin!! lykkelig... synes at moschino ofte har plass til kvinnelige former i sine klær men fant ingenting igjen på salget denne gangen. snufs. Det er ikke bare enkelt å finne ammevennlige klær - spesielt siden jeg liker så godt å gå i kjoler..