måndag 21 januari 2008

Om jag hade pengar…

Till slut föll valet av skötväska på en Ju Ju Be All som jag hittade på Pippilotta. Smart, svart och med plats för alla pryttlar man numera måste släpa omkring på.

Fast drömskötväskan är en Prada Tessuto Baby Bag som jag hittade på Saks Fifth Avenue. Tyvärr kostar den sådär 7 000 kr, vilket är dubbelt så mycket som baby C fått i barnbidrag hittills. Och betydligt mer än vad föräldrapenningen – och förnuftet – tillåter. Men fin är den.


Allra roligast var dock texten på Saks hemsida:
DUE TO POPULAR DEMAND, A CUSTOMER MAY ORDER NO MORE THAN THREE UNITS OF THESE ITEMS EVERY THIRTY DAYS.

Vilka kunder har de egentligen?
Kaniner?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bara tre stycken - hahaha!
Fast jag trodde ändå att du var klippt och skuren för en Prada!

Hedda sa...

Jo,jag är ju det. Men sjutusen- aaargh...

Anonym sa...

Sååå snygg.
Tre? Jag hade ju behövt 4. Duh!