lördag 19 januari 2008

Asymmetriskt är väl trendigt igen?

Igår var jag och C uppe tidigt eftersom jag skulle göra en filmad intervju. Numera måste jag ju gå upp i svinottan för att vara utanför dörren vid halv tio. Det ska matas och bytas och matas och rapas och kläs på och bytas och stoppas ned. Och så ska jag hinna duscha, äta och mejka mig. Minst två timmar tar proceduren. Minst.

C var snäll och glad efter över nio timmars sömn i sträck (!) och rätt glupsk. Tyvärr blev det lite stressigt på slutet och han ville inte äta klart. Men vi kom i tid och inspelningen gick bra.
Jag hoppas bara att det inte syntes vad som var smärtsamt uppenbart för mig: det ena bröstet var en c-kupa och det andra en f-kupa…

Tack och lov för omlottoppar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håndpumpe er bra å ha sånne dager.. så kult med intervjuet! Når og hvor får man se det?

Hedda sa...

Haha, hade jag haft tid så hade jag gjort det - men det hade jag inte...
Sorry, men det är en intervju som få får se.