söndag 27 januari 2008

Strike a pose, baby

Jag har varit lite restriktiv med att lägga ut bilder på baby C, men nu gör jag det i alla fall. Jag hoppas och tror att ingen finner något intresse i att använda bild på knodden för egna, elaka syften. Och jag vill inte behöva lösenordsskydda alla fotografiprydda inlägg.

Hursomhelst, här jag och Calle i ett nästan dagsfärskt foto. Till skillnad från sin äldre kusin vill C ännu inte le på bild. Han älskar att le in i spegeln, men så fort kameran kommer fram, snöper han ihop munnen och stirrar stint in i linsen.



Han hälsar att han vill bli tagen på allvar och inte avfärdas som en himbo.

21 kommentarer:

Lena sa...

Vilka sötnosar ni är. :)

Anonym sa...

Åh vad ni är fina. :)

Anonym sa...

Dere er så utrolig fine!! Og FOR et fantastisk hår dere har, begge to! Wow!! Finnes det noe vakrere enn en stolt, glad og (tilsynelatende?)energisk ny mor?

Elin sa...

Han är ju sötare än godis!

Anonym sa...

Vilken supersöt bild! :)

Anonym sa...

Vilken fin bild på er! C är supersöt. Vet hur svårt det är att fånga leenden på foto.

Hedda sa...

Åh, tack alla!
Jag bara måste få en bild med ett leende - dags att skaffa en bättre kamera.

Haha, vi tappar lite hår, både jag och C, men jag hoppas att det växer ut på oss lagom till sommaren!

Anonym sa...

Sååå söta ni är...

Anonym sa...

Vilken sötnos han är lille C! :-)

Anonym sa...

*Äggstockarna dansar can-can*

/Alice

Anonym sa...

Är han rödhårig månne?? Gud så söt...

Anonym sa...

Supersnyggisar!!
Grattis på namnsdagen lille C! Dagen till ära har alla bussar flaggor. Inte illa!

Hedda sa...

Han är lite rödlätt, men inte riktigt så röd som det ser ut på bilden.

Haha, alla flaggor i världen har inte hjälpt ett dugg idag. Namnsdagsbarnet har skrikit sig runt Kungsholmen.

Hedda sa...

Och tack förresten, Karin & co! Sömnbrist + skrigi bebis + matslarv = grym huvudvärk.

Frida sa...

Sötnosar, både mor och son!

Anonym sa...

Vilka sötnosar ni är!

Anonym sa...

vilka snyggingar! hoppas vi ses på nån fika med våra småttingar snart! kram

Anonym sa...

Åh vad fina ni är! Supersöta båda två.

Hedda sa...

Tack igen!
Jag ser fram emot fika nästa vecka, alla FL-tjejer!
Kram!

Anonym sa...

Är ni med i ngn tråd på Familjeliv?? Skulle gärna hänga med på fika jag med. vad har Hedda för medlemsnick på FL?? Vad heter tråden??

Hedda sa...

Hej anonym!
Jäpp, jag finns på Familjeliv under nicken "härlig". Jag hängar mest i
"Vi Stockholmare som fått barn sept/okt 07 **DEL 2**", som du hittar under medlemsgrupper föräldrar 2007. Välkommen in dit!
Vad har du själv för nick?